Endeks kapsamında Kuantum Araştırma, “Mükemmel Marka Modeli” adı altında Bilinirlik Puanı, Müşteriye Verilen Önem, Tanıma ve Beğeni Puanı, Mevcutta Markanın Tercih Durumu olmak üzere dört ana başlık altında dokuz alt kriterde değerlendirilmeler gerçekleştiriyor. Bu değerlendirme sonuçlarına göre, müşterilerine en iyi deneyimi sunan B2B iş ortakları belirleniyor.
Marketing Türkiye, Kuantum Araştırma ile bir ilki gerçekleştirerek “B2B Exellence Awards” ile “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortaklarını” ödüllendiriyor. Türkiye temsili 2 bin 800 işletmeyle görüşülerek gerçekleştirilen kapsamlı bir araştırmaya dayanan ödüllendirme mekanizmasına Deloitte Digital uzmanlığıyla katkıda bulunuyor.
Her yıl B2B Marketing & Management Summit’in hemen ardından düzenlenen B2B Excellence Awards ödül töreniyle, yılın en itibarlı iş ortakları ödüllerine kavuşuyor.