Back

The One Awards

2024 yılında onuncusu gerçekleştirilen The ONE Awards, marka ve itibar değeri çalışmalarına yatırım yapan şirketlerin pazarlama ve iletişim takımlarından en çalışkanlarının AKADEMETRE Research & Strategic Planning tarafından gerçekleştirilen bir araştırmayla belirlenerek ödüllendirildiği özgün bir ödül mekanizması olma özelliğini taşıyor.

 

Zaman içerisinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri haline gelen The ONE Awards, halkın jüri koltuğuna oturmasıyla da alanında Türkiye’de bir ilki temsil ediyor. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında, toplam 12 ilde 1.200 kişiyle gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıya ortak olan paydaşlar ödüllendiriliyor.

 

The ONE Awards’a baz teşkil eden “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasında yılın en başarılı mar­kaları ve paydaşları halk jürisi tarafından belirleniyor. The ONE Awards ödül töreninde yıl içinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra çalıştıkları markalara katma değer yaratarak The ONE Awards almasını sağlayan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajanslar da başarı ödülüne kavuşuyor. Hizmet verdiği markalarla en çok “The ONE Awards” almayı başaran reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajansı ise “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını almaya hak kazanıyor. Ayrıca etkinliğin gerçekleştirildiği 10 yıl içinde “The ONE Awards”u toplamda beş kez almayı başaran markalar da “Büyük Ödül” ile onurlandırılıyor.