XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Konferansı ürün ve hizmetlerini müşteri ihtiyacını fark yaratan bir deneyim olarak sunan ve eşitleri arasında fark yaratmak isteyen kurumlar için bir paylaşım noktası olmayı amaçlıyor. Vaka çalışmalarının, deneyim alanlarının ve güncel trendlerin aktarıldığı XCO, marka yöneticilerinin bilgi kaynağı olarak konumlanıyor.
Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla 2015 yılından bu yana düzenlenen XCO, Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılıyor.
Şirketlere büyümek için deneyim tasarımını benimsemeleri gerektiği konusunda bir çağrı niteliği taşıyan zirvede katılımcılar, deneyim tasarımının son trendlerini, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmanın yollarını, üretkenliği ve katılımı artıran çalışan deneyimlerini, veri odaklı deneyim tasarımını ve yapay zeka gibi yeni teknolojiler için nasıl bir deneyim tasarlanması gerektiğini dinleme fırsatı yakalıyor.
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından düzenlenen ALFA Awards töreniyle, yıl içerisinde müşterilerine en başarılı deneyimi sunan markalar yılın “Customer Brand”leri olarak ödüllerine kavuşuyor.