Değişim her alanda yeni bilgiye duyulan ihtiyacı artırıyor.
Bugün bildiklerimiz geleceğe hazırlanmak için yetersiz kalıyor. Tek konuda uzmanlaşmak sürdürülebilir bir işletme için yeterli değil.
Bilgiyi artık sadece okuyarak ya da dinleyerek değil deneyimleyerek alıyoruz. Marketing Türkiye bir bilgi üretim ve paylaşım platformu olarak değişimi sürekli izliyor, bilginin bilenden bilmek isteyene doğru akışını sağlıyor. Girişimcilik, verimlilik, sürdürülebilirlik, pazarlama ve pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapıyor.
32 yıl…
Marketing Türkiye 1991’den bu yana, iş dünyasının en güncel haberlerini okuyucularıyla buluşturuyor.
Araştırmalar
Her ay yayınlanan ve tüketicinin nabzını tutan araştırmalarıyla, sektörün bilgi bankası olarak öne çıkıyor.
Lider yayıncılık
190 binin üzerinde takipçisiyle Marketing Türkiye, LinkedIn’de Türkiye’nin lider yayın kuruluşu konumunda.
Etkinlikler
Deneyimden e-ticarete; veriden yaratıcılığa, zirveleri ve yarışmalarıyla sektörü geleceğe hazırlıyor.